Höyryuuni käyttää liian paljon vettä Sous Vide -toiminnon aikana
Ongelma
- Höyryuuni käyttää liian paljon vettä Sous Vide -toiminnon aikana
- Miksi vesisäiliö on täytettävä uudelleen Sous Vide -toiminnon aikana?
Soveltuu
- Höyryuunit
Ratkaisu
1. Vesisäiliö on tarpeen täyttää uudelleen valitusta lämpötilasta ja kypsennysajasta riippuen (joka riippuu siitä, mitä kypsennät).
Kun vesisäiliöstä loppuu vesi, uunista kuuluu äänimerkki ja vesisäiliö on täytettävä uudelleen ohjelman jatkamiseksi.
Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
Aiheeseen liittyvät artikkelit
- Uunin kello vilkkuu
- Mitä AssistedCooking -ohjelman eri numerot tarkoittavat Electrolux uunisi EXPlore LED -näytöllä?
- Uuni ei toimi lainkaan
- Uunista kuuluu ääntä, kun käytän uunitoimintoja
- Näin puhdistat ja hoidat Electrolux uuniasi
- Näin käytät Electrolux uunisi paistolämpömittaria
- Verkkoon yhdistetyn uunin näytössä näkyy virhekoodi F215
- Uunipellit tai paistovuoat vääntyvät
- Uunin näytössä näkyy virhekoodi (F ja numero)
- Uunin valo ei toimi