Kaasuliesi näyttää viestin F
Ongelma
- Kaasuliesi näyttää viestin F
- F syttyy kaasulieden näyttöön
- Yhtä tai useampaa kaasulieden poltinta ei voi sytyttää
Soveltuu
- Elektroninen kaasuliesi
Ratkaisu
1. Kytke keittotaso pois päältä ja käynnistä se uudelleen.
- Kun "F" ilmestyy näyttöön, kosketa "||" ja sitten 3 sekunnin sisällä.
- Kun näytössä näkyy "0", ongelma on ratkaistu.
2. Varmista, että kruunu ja liekinvarmistin ovat oikein paikoillaan ja puhdista liekin turvalaitteen metalliosa.
3. Jos yllä olevat ohjeet eivät ratkaise ongelmaa, ota yhteyttä
Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
Aiheeseen liittyvät artikkelit
- Keittotason näytössä näkyy virhekoodi E7
- Pääse alkuun vyöhykkeettömällä induktiotasolla
- Keittotaso sammuu ja käynnistyy itsestään tai piippaa
- Keittotason näytössä näkyy "L"
- Electrolux SaphirMatt® -liesitaso naarmunkestävämmällä pinnalla – puhdistusohjeet
- Kuinka käyttää Electroluxin induktiolieden lapsilukko- ja lukitustoimintoa
- SenseBoil®-toiminnon käyttäminen Electrolux-keittotasolla
- Keittoaluetta ei voi aktivoida tai se ei toimi
- Keittotaso kuumenee hitaasti
- Mitkä keittoastiat soveltuvat induktiotasolle?