Minulle toimitettu tuote on puutteellinen joidenkin tarvikkeiden tai lisävarusteiden osalta. Mitä minun pitäisi tehdä?
Ongelma
Minulle toimitettu tuote on puutteellinen joidenkin tarvikkeiden tai lisävarusteiden osalta. Mitä minun pitäisi tehdä?
Ratkaisu
Mikäli tuotteeseesi kuuluvia tarvikkeita puuttuu lähetyksestä, ole hyvä ja ota yhteyttä Asiakaspalveluumme.
Varaosien ja tarvikkeiden verkkokaupassamme on lisäksi myynnissä kattava valikoima lisätarvikkeita, joiden avulla voit saada laitteestasi vielä enemmän irti.
Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
Aiheeseen liittyvät artikkelit
- Kuinka teen tilauksen?
- En ole saanut tilauksen vahvistussähköpostia, mitä voin tehdä?
- Voiko lähetetylle tilaukselle tehdä muutoksia?
- Kuinka kauan uuden tuotteen saaminen kestää, jos tuote on vaurioitunut tai väärä?
- En ole saanut tilausvahvistusta, mistä se voi johtua?
- Mistä tiedän, onko tilaukseni tehty oikein?
- Muutin mieleni tuotteesta, jonka vastaanotin. Voinko palauttaa sen? Kuinka voin käyttää peruuttamisoikeutta?
- Sain väärän tuotteen. Mitä minun pitäisi tehdä?
- Huomasin, että tilaamani laite on väärän värinen, miten voin vaihtaa laitteen?
- Haluan palauttaa tuotteeni, mutta en löydä kuittia, mitä voin tehdä?