Mistä tiedän, onko tilaukseni tehty oikein?
Ongelma
Mistä tiedän, onko tilaukseni tehty oikein?
Ratkaisu
Jos tilaus on tehty oikein, saat tilausvaiheessa syöttämääsi sähköpostiosoitteeseen vahvistussähköpostin, joka sisältää kaikki tilaukseesi liittyvät tiedot.
Jos et ole saanut sähköpostia, suosittelemme tarkistamaan mahdolliset roskapostikansiot.
Tarvittaessa voit olla yhteydessä Asiakaspalveluumme puhelimitse numerossa 09 - 856 36 000 (ma - pe klo 9:00 - 16:00) tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen .
Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
Aiheeseen liittyvät artikkelit
- Kuinka teen tilauksen?
- En ole saanut tilauksen vahvistussähköpostia, mitä voin tehdä?
- Voiko lähetetylle tilaukselle tehdä muutoksia?
- Minulle toimitettu tuote on puutteellinen joidenkin tarvikkeiden tai lisävarusteiden osalta. Mitä minun pitäisi tehdä?
- Kuinka kauan uuden tuotteen saaminen kestää, jos tuote on vaurioitunut tai väärä?
- En ole saanut tilausvahvistusta, mistä se voi johtua?
- Muutin mieleni tuotteesta, jonka vastaanotin. Voinko palauttaa sen? Kuinka voin käyttää peruuttamisoikeutta?
- Sain väärän tuotteen. Mitä minun pitäisi tehdä?
- Huomasin, että tilaamani laite on väärän värinen, miten voin vaihtaa laitteen?
- Haluan palauttaa tuotteeni, mutta en löydä kuittia, mitä voin tehdä?