En ole saanut tilauksen vahvistussähköpostia, mitä voin tehdä?
Ongelma
En ole saanut tilauksen vahvistussähköpostia, mitä voin tehdä?
Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
Aiheeseen liittyvät artikkelit
- Kuinka teen tilauksen?
- Voiko lähetetylle tilaukselle tehdä muutoksia?
- Minulle toimitettu tuote on puutteellinen joidenkin tarvikkeiden tai lisävarusteiden osalta. Mitä minun pitäisi tehdä?
- Kuinka kauan uuden tuotteen saaminen kestää, jos tuote on vaurioitunut tai väärä?
- En ole saanut tilausvahvistusta, mistä se voi johtua?
- Mistä tiedän, onko tilaukseni tehty oikein?
- Muutin mieleni tuotteesta, jonka vastaanotin. Voinko palauttaa sen? Kuinka voin käyttää peruuttamisoikeutta?
- Sain väärän tuotteen. Mitä minun pitäisi tehdä?
- Huomasin, että tilaamani laite on väärän värinen, miten voin vaihtaa laitteen?
- Haluan palauttaa tuotteeni, mutta en löydä kuittia, mitä voin tehdä?